Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ochrona danych osobowych w naszym MOPS

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 OGÓLNA

 

Z uwagi na obowiązek stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: Rozporządzenie RODO aktualne będą poniższe zasady związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych :

 

  1. Administratorem danych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej, ul. Górników 15a, 82-120 Krynica Morska. Kontakt z administratorem możliwy jest osobiście lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerem tel. 55 620 24 17 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@mops-krynicamorska.pl
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także przysługujących w tym zakresie praw można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Jednostce za pomocą poczty elektronicznej:  iod@mops-krynicamorska.pl   oraz pisemnie na adres siedziby Administratora wskazanym w pkt. 1.
  3. Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z aktów prawnych w zakresie realizowanych przez Administratora zadań.
  • art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia RODO w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Administratora,
  • art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO  na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  • art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia RODO w przypadku, gdy  przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi

 

W przypadku przetwarzania danych osobowych szczególnej kategorii np. dotyczących zdrowia podstawą przetwarzania jest art. 9 ust. 2 lit. b Rozporządzenia RODO czyli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej.

Administrator opracował klauzule informacyjne dla poszczególnych kategorii osób, których dane przetwarza, z którymi można zapoznać się w siedzibie Administratora, a także na stronie internetowej Placówki w zakładce  Ochrona danych osobowych w naszym MOPS

 

  1. Administrator może pozyskiwać dane osobowe wnioskodawców oraz członków ich rodzin z Rejestrów Centralnych prowadzonych przez właściwe Ministerstwa, od instytucji publicznych i organizacji samorządowych, właściwych organów finansowych, organów emerytalnych lub rentowych oraz urzędów administracji rządowej i samorządowej, które są obowiązane na mocy prawa wydawać zaświadczenia niezbędne do ustalenia prawa do świadczeń.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, zgodnie z terminami określonymi w szczegółowych przepisach prawa, a także Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach a także Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane upoważnionym z mocy prawa podmiotom, w tym organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne w zakresie i celach wynikających z przepisów prawa, dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, w celu dostarczenia korespondencji, podmiotom z którymi współpracuje Administrator na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych.
  4. W związku z przetwarzaniem udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych, w sytuacjach przewidzianych w Rozporządzeniu RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych (art. 15 Rozporządzenia RODO), sprostowania (art. 16 Rozporządzenia RODO), usunięcia (wyłącznie w przypadkach określonych w art. 17 Rozporządzenia RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia RODO), wniesienia sprzeciwu (na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e)
  5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody można dokonać pisemnie na adres siedziby Administratora.
  6. Podanie danych dla realizacji obowiązków prawnych jest obligatoryjne, a obowiązek podania danych wynika z przepisów prawa. Nieudostępnienie danych osobowych niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń może skutkować niemożnością skorzystania ze świadczeń. Podanie danych w celu zawarcia realizacji umowy jest obligatoryjne, a ich nie podanie będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – podanie danych jest dobrowolne.
  7. Przetwarzane przez Administratora dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  8. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez w/w administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

 

 

Klauzula informacyjna w zakresie :                          Nazwa pliku

 

Informacja ogólna

 01. OGOLNA

Informacja w zakresie programu "Czyste powietrze"

02.CZYSTE POWIETRZE

Informacja w zakresie Dodatek Energetyczny

03. DODATEK ENERGETYCZNY

Informacja w zakresie Dodatek Inne źródła ciepła

04.INNE ŹRÓDŁA CIEPŁA

Informacja w zakresie Dodatek Mieszkaniowy

05.DODATEK MIESZKANIOWY

Informacja w zakresie Dodatek osłonowy

06.DODATEK OSŁONOWY

Informacja w zakresie Dodatek węglowy

07.DODATEK WĘGLOWY

Informacja w zakresie pomocy osobom uprawnionym do alimentów

08.FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

Informacja publiczna

09.INFORMACJA PUBLICZNA

Informacja dla kandydata do pracy

10.KANDYDACI DO PRACY

Informacja dla kontrahenta/ strony umowy cywilnoprawnej

11.KONTRAHENCI

Informacja w zakresie procedury "Niebieska karta"

12.NIEBIESKA KARTA

Informacja w zakresie Pomocy społecznej

13.POMOC SPOŁECZNA

Informacja w zakresie Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa

14.POPZ

Informacja dla Pracownika

15.PRACOWNICY

Informacja Skrócona

16. KLAUZULA SKROCONA

Informacja w zakresie Świadczeń rodzinnych

17. SWIADCZENIA_RODZNNE

Informacja w zakresie Świadczeń 300+ dla Obywateli Ukrainy

18. SWIADCZENIE_300_UKRAINA

Informacje dla uczestników postępowania w ramach Niebieskiej karty”

19. UCZESTNICY NIEBIESKA KARTA
Informacja dla członka zespołu interdyscyplinarnego/grupy diagnostyczno-pomocowej  20.CZŁONKOWIE ZI I GRUP DIAGNOSTYCZNO - POMOCOWYCH

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

GKRPA

Nieodpłatna pomoc prawna

Na terenie powiatu nowodworskiego funkcjonują 2 punkty, w których można skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej:

- ul. Warszawska 28B, 82-100 Nowy Dwór Gdańsk i- budynek Sądu Rejonowego w Malborku- I piętro - czynny od poniedziałku do środy w godzinach  9:00-13:00,

czwartek w godz. 11:30 - 15:30

piątek w godz. 9:00 - 13:00

- ul. Morska 11, 82-103 Stegna - budynek Domu Pomocy Społecznej "MORS"- czynny :

poniedziałek 15:30 - 19:30

wtorek, środa 13:30 - 17:30

czwartek 8:00 - 12:00

piątek 13:30 - 17:30

 

OGÓLNOPOLSKIE POGOTOWIE DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE "NIEBIESKA LINIA"

TEL. 800 12 00 02 INFOLINIA CZYNNA CAŁĄ DOBĘ

OGÓLNOPOLSKI TELEFON ZAUFANIA - UZALEŻNIENIA TEL. 800 199 990 TELEFON BEZPŁATNY, CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 16.00 - 21.00

TELEFON ZAUFANIA DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD CZYNNOŚCI. CZYNNY CODZIENNIE W GODZ. 17.00 - 22.00.STAWKA ZA POŁĄCZENIE WG TARYFY OPERATORA